Subject: FW: Kiili vallas, Priidu detailplaneeringu ala teede ringristmiku eskiis kooskõlastamiseks
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 11:16:39 +0300

From: Loit Munter <[email-masked]>
Sent: Friday, May 3, 2024 11:04 AM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Cc: Karl Kaeval <[email-masked]>; Karl Ader <[email-masked]>; Erki
Lember | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Subject: Kiili vallas, Priidu detailplaneeringu ala teede ringristmiku
eskiis kooskõlastamiseks

Tere,

Edastame tutvumiseks ja eelnevaks kooskõlastamiseks Priidu DP ala
ringristmiku lahenduse, lisatud manusesse.

Selle alusel me teeksime kruntimise skeemi ja edastaks maakorraldajale.

Palun andke teada, kas ringristmiku lahendus põhimõtteliselt sobib ?

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>